close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תאריך עברי גם ליומן האנדרואיד שלך

מערכת שורשיב שבט, תשעה01/02/2015

לוח שורש מציג- תאריך עברי ביומן האנדרואיד שלכם. אפליקציה מדהימה

תגיות:
לוגו אפליקציית לוח שורש
יומן הרשת של שורש משתדרג ומציע אפליקציה לסנכרנון האירועים בין יומן הרשת לבין היומן באנדרואיד שלכם. כולל תאריכים עבריים מלאים באנדרואיד.

יומן שורש- עכשיו האפליקציה
יומן הרשת של שורש מציע כבר תקופה ארוכה יומן רשתי מלא, עם אפשרות לשיתוף יומנים, ניהול פגישות, תאריך עברי מלא, זמני היום באופן קבוע ועוד. כשהכל נעשה ביומן המשתף תאריך עברי ולועזי בנוחות ובמהירות. עם אפשרות לנהל את החיים באופן מלא על פי התאריך העברי. כולל תאריכים חוזרים בעברי...

ועכשיו- אפליקציה לתיאום וסנכרנון מלא של היומן בטלפון עם יומן הרשת, כולל אפשרות להכנסת תאריך עברי מלא ביומן האנדרואיד שלכם. מלבד הניהול המלא של היומן מהרשת ומהטלפון כאחד, האפליקציה של שורש מאפשרת הכנסת תאריכים עבריים, תאריכי שבתות וחגים, זמני שבתות ועוד.

איך זה עובד? בשלב ראשון יש לפתוח יומן בשורש. שאיתו המערכת מסתנכרנת יומן רשת מלא, עם תאריך עברי ולועזי, שיתוף יומנים ועוד. בשלב השני יש להוריד את אפליקציית היומן של שורש מכאן. שימו לב- האפליקציה של שורש איננה מחליפה את היומן הקיים באנדרואיד, היא עובדת ברקע, בשקט, ופשוט מוסיפה או מורידה אירועים מהיומן ומהרשת בהתאם. כמו כן היא מוסיפה תאריכים עבריים ליומן הגוגל שלכם, מהר ונח. ניתן לבחור רק את הוספת התאריכים ביומן האנדרואיד, ללא סנכרנון אירועים.

להורדת האפליקציה-
https://play.google.com/store/apps/details?id=il.org.shoresh.shoreshluach

אז עכשיו יש פתרון לתאריך עברי באנדרואיד. אפליקציית יומן שורש.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה